Chřipka a nachlazení - zatočte s tím.

09.11.2011 13:31

Přichází období, které provází nachlazení,chřipky,kašel, rýma, teplota. Ale Vy můžete být v pohodě.

Začněte užívat OK Alfu+. Jedinečný přírodní produkt vyrobený českou firmou OKG. Svým složením napomáhá zvýšit odolnost Vašeho organismu a příznivě působí, když už nachlazeni jste. Jedná se o směs bylinných extraktů s širokým působením, tlumí bolesti a křeče, přispívá k uklidnění zánětů, pomáhá při ledvinových a močových potížích a mírní premenstruační potíže a problémy v období přechodu - máme odzkoušeno celá rodina a s velkým úspěchem.

Minulou zimu jsme byly venku jen jedenkrát, nemoc se střídala z jednoho na druhého, ale doktorka mi řekla že je to normální. Vázkumy to prý potvrzují - ale po OK Alfě + jsem nadmíru spokojená, od té doby iž děti nebly ani jednou nemocné.

Na jaře jsem se prochladila při procházce s dětmi.Při užívání 3x denně OK Tau+ mi potíže s řezáním a pálením močových cest zeslábly. Další den jsem dávku OK Tau+ opakovala a třetí den jsem byla bez potíží. A samozřejmě jsem nasadila OK Alfu + - přírodní antibiotikum. OK Tau+ stimuluje zažívací procesy - podpoří zažívání, činnost slinivky a střev. Příznivě ovlivní celý vylučovací systém - posílí funkci ledvin, má blahodárné účinky na prostatu